امروز جمعه 31 فروردین 1403
English
گفتگو با دکتر محمدرضا مجیدی مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره انجمن ایرانی همکاری با یونسکو در سومین پانل تخصصی چهاردهمین همایش ملی علمی- فرهنگی خلیج فارس
مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران دومین گفتگوی سومین پانل از چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را به‌صورت مجازی با موضوع ابعاد سیاسی و اجتماعی خلیج فارس برگزار می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، با توجه به شیوع کرونا ویروس(کووید19) و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و براساس ابلاغ ستاد کرونا مبنی بر لغو کلیه همایش‌ها در کشور به دلیل رعایت ایمنی و سلامت شرکت‌کنندگان از ابتلا به این بیماری، دبیرخانه همایش ملی خلیج فارس پانلهای تخصصی چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را در قالب مجموعه گفتگوهای مجازی برگزار کرده است که تاکنون دو پانل تخصصی با موضوع خلیج فارس و هویت ملی و گردشگری و میراث فرهنگی در منطقه خلیج فارس با حضور شخصیت‌های علمی کشور برگزار شده است و دبیرخانه چهاردهمین همایش ملی علمی - فرهنگی خلیج فارس در ادامه نشست‌های خود در سومین پانل با موضوع ابعاد سیاسی و اجتماعی خلیج فارس با دکتر محمدرضا مجیدی مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره انجمن ایرانی همکاری با یونسکو و سفیر و نمایندۀ سابق جمهوری اسلامی ایران در یونسکو با موضوع «دیپلماسی گردشگری و همکاری‌های منطقه‌ای در حوزۀ خلیج فارس» گفتگو خواهد کرد.
دکتر محمدرضا مجیدی دانشیار مطالعات منطقه‌ای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران هستند. در کارنامه ایشان عناوین کتاب و مقالات علمی - پژوهشی با موضوعات راه ابریشم و ایران فرهنگی، قدرت‌یابی گروه های راست افراطی در اروپا؛ علل و پیامدها و ... به چشم می‌خورد.
ایشان در حال حاضر مدیرعامل و رییس هیئت‌مدیره انجمن ایرانی همکاری با یونسکو هستند و مسئولیت‌هایی چون سفیر و نمایندۀ سابق جمهوری اسلامی ایران در یونسکو را در کارنامه دارد.
یادآور می‌شود این گفتگو چهارشنبه 14 آبان 1399 در محل استودیو مبین خبرگزاری قرآنی برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای مشاهده ویدیوی پانل‌های تخصصی در سایت مرکز IGTV اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/istta.ir و در کانال آپارات به نشانی https://www.aparat.com/istta مراجعه نمایند.
لازم به ذكر است سخنراني ايراد‌شده در قالب گزارش راهبردي(Policy Paper) چاپ و منتشر خواهد شد.