امروز پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
English
گفتگو با دکتر مهدی مرتضوی با موضوع "گردشگری مجازی در خلیج فارس"
مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران پانلهای تخصصی چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را در قالب مجموعه گفتگوهای مجازی برگزار می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، پنجمین گفتگو از دومین پانل با موضوع "گردشگری مجازی در خلیج فارس" برگزار شد. در این نشست دکتر مهدی مرتضوی، دانشیار گروه باستان‌شناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان دیدگاه‌های خود را با موضوع " تهدید تا فرصت؛ کووید 19 محرک گردشگری مجازی میراث فرهنگی در خلیج فارس" طی گفتگویی با دبیرخانه چهاردهمین همایش مطرح کرد. دکتر مرتضوی دانش‌آموخته دوره دکتری دانشگاه برادفورد انگلستان هستند و مسئولیت‌های اجرایی، مقالات و تحقیقات متعددی در حوزه میراث فرهنگی، باستان‌شناسی و گردشگری در کارنامه دارند.

گفتنی است با توجه به شیوع کرونا ویروس(کووید19) و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و براساس ابلاغ ستاد کرونا مبنی بر لغو کلیه همایش‌ها در کشور به دلیل رعایت ایمنی و سلامت شرکت‌کنندگان از ابتلا به این بیماری، دبیرخانه همایش ملی خلیج فارس، پانلهای تخصصی چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را در قالب مجموعه گفتگوهای مجازی برگزار می کند.
 

لینک گفتگو با دکتر مهدی مرتضوی در آپارات:  https://www.aparat.com/v/TMRXY