امروز سه شنبه 28 فروردین 1403
English
گفتگو با دکتر شهرود امیرانتخابی با موضوع «مدیریت گردشگری جزایر و سواحل خلیج فارس»
مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران پانلهای تخصصی چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را در قالب مجموعه گفتگوهای مجازی برگزار می‌کند.

 
به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، چهارمین گفتگو از دومین پانل با موضوع "گردشگری و میراث فرهنگی در منطقه خلیج فارس" برگزار شد.
 
در این گفتگو دکتر شهرود امیرانتخابی، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان دیدگاه‌های خود را دربارۀ «توانمندی‌های گردشگری جزایر و سواحل خلیج فارس» طی گفتگویی با دبیرخانه چهاردهمین همایش مطرح می‌کند. ایشان مسئولیت‌های اجرایی، مقالات و تحقیقات متعددی در حوزه گردشگری در کارنامه دارد.
 
در این گفتگو درباره ضرورت‌های پاسداشت نام تاریخی خلیج فارس، وضعیت کنونی مدیریت گردشگری سواحل و جزایر خلیج فارس، سیاست‌های اعمالی و مسائل مدیریت گردشگری در مناطق آزاد و تجاری و ... بحث می‌شود و فایل کامل گفتگو متعاقباً در سایت آپارات و اینستاگرام مرکز بارگذاری خواهد شد.
 
گفتنی است با توجه به شیوع کرونا ویروس(کووید19) و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و براساس ابلاغ ستاد کرونا مبنی بر لغو کلیه همایش‌ها در کشور به دلیل رعایت ایمنی و سلامت شرکت‌کنندگان از ابتلا به این بیماری، دبیرخانه همایش ملی خلیج فارس، پانلهای تخصصی چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را در قالب مجموعه گفتگوهای مجازی برگزار می کند.