امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403
English
گفتگو با دکتر غلام حیدر ابراهیم بای سلامی با موضوع "توانمندی های گردشگری جزایر و سواحل خلیج فارس"
مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران پانلهای تخصصی چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را در قالب مجموعه گفتگوهای مجازی برگزار می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، دومین گفتگو از دومین پانل با موضوع "گردشگری و میراث فرهنگی در منطقه خلیج فارس" برگزار شد. در این گفتگو دکتر غلام حیدر ابراهیم بای سلامی، استادیار دانشکدۀ کارآفرینی دانشگاه تهران، مشاور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و عضو هیئت موسس و رئیس هیئت مدیره موسسه انجمن علمی گردشگری دیدگاه‌های خود را دربارۀ «توانمندی‌های گردشگری جزایر و سواحل خلیج فارس » طی گفتگویی با دبیرخانه چهاردهمین همایش مطرح کرد. ایشان مسئولیت‌های اجرایی و نگارش مقالات و تحقیقات متعدد را در حوزه گردشگری در کارنامه خود دارد.

در این گفتگو وضعیت کنونی گردشگری  در ایران و خلیج فارس، توانمندی‌ها، شاخص‌ها، سیاست‌های اعمالی و مسائل مدیریت گردشگری در سواحل و جزایر خلیج فارس مطرح شد.

گفتنی است با توجه به شیوع کرونا ویروس(کووید19) و تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و براساس ابلاغ ستاد کرونا مبنی بر لغو کلیه همایش‌ها در کشور به دلیل رعایت ایمنی و سلامت شرکت‌کنندگان از ابتلا به این بیماری، دبیرخانه همایش ملی خلیج فارس، پانلهای تخصصی چهاردهمین همایش ملی خلیج فارس را در قالب مجموعه گفتگوهای مجازی برگزار می کند.

اینک گفتگو: https://www.aparat.com/v/Zbj6B