امروز چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
English
نمایه مقالات دوازدهمین همایش ملی علمی-فرهنگی خلیج فارس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
کلیه مقالات پذیرفته شده در دوازدهمین همایش ملی علمی-فرهنگی خلیج فارس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می شود.

 


به گزارش روابط عمومی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(ISTTA)، رحیم یعقوب زاده رئیس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران و برگزارکننده همایش از نمایه مقالات پذیرفته شده دوازدهمین همایش ملی علمی- فرهنگی خلیج فارس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) خبر داد و گفت: پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) یک سامانه اطلاع رسانی علمی است که در صدد رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام و تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای علم سنجی معتبر اسلامی می‌باشد. ایران با تولید ISC، بعد از ایالات متحده که ۶۰ سال در مطالعات استنادی تجربه دارد و نیز بعد از کشور هلند، سومین نظام استنادی جهان را بنیانگذاری کرده‌است.

وی گفت: در این راستا علاوه بر انتشار مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات همایش (فارسي و انگليسي) و ارائه گواهی نامه، تمامی مقالات منتخب همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه می شود.

رئیس مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران در پایان گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به صفحه همایش مذکور در این پایگاه به آدرس (http://conf.isc.gov.ir/persiangulf) اطلاعات همایش را مشاهده کنند.

همچنین علاقمندان می‌توانند برای ارسال مقالات علمی خود و کسب اطلاعات بیشتر به سایت  www.persiangulf-co.ir مراجعه نمایند یا مقالات خود را از طریق ایمیل  persiangulf-co@istta.ir و یا ادمین کانال مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران به آدرس @ISTTA2 ارسال نمایند.