امروز جمعه 31 فروردین 1403
English
فراخوان مقاله هشتمین همایش ملی خلیج فارس
هشتمین دوره همایش ملی "خلیج فارس" به مناسبت روز ملی خلیج فارس با رویکرد علمی- تخصصی برگزار می گردد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران (ISTTA)- هشتمین همایش ملی خلیج فارس با دو رويكرد علمی و تخصصی و با هدف پاسداشت هویت تاریخی و شناخت ابعاد مختلف خلیج فارس در تاریخ 9 تا 12 اردیبهشت ماه 1391 مصادف با روز ملی خلیج فارس برگزار می گردد.

این همایش به منظور تحقق اهداف فرهنگي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در جهت پاسداشت اركان هويتي ایران و شناخت و بررسي ابعاد اقتصادی، گردشگری، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی خليج­ فارس، توسط مركز گردشگري علمي- فرهنگي دانشجويان ايران وابسته به جهاد دانشگاهي با سابقه برگزاري موفق هفت دوره همايش در 10-12 ارديبهشت 1391 برگزار می‌گردد. از اين رو، دبيرخانه همايش از تمامي علاقه­ مندان، انديشمندان، استادان، پژوهشگران و دانشجويان مطالعات حوزه­ هاي مرتبط با خليج فارس كه در محورهاي همايش به صورت مبسوط آمده است، تقاضا دارد تا مطالعات و دستاوردهای علمی، نو و کاربردی خود را تا زمان معين شده به دبيرخانه همايش ارسال نمايند تا برايند نهايي و نتايج اين پ‍‍ژوهش­ها زمینه ­ساز صلح و توسعه پایدار خلیج فارس و حفظ،  پاسداشت و تداوم فرهنگ و تمدن ايراني گردد و افق‌هاي نوين براي دستيابي به راه‌هاي مؤثر در توسعه همه جانبه خليج فارس بگشايد و راه ­حل­هاي مناسب به منظور رفع نگراني­هاي موجود فرهنگي،‌ سياسي، ‌اقتصادي و زيست محيطي در منطقه خليج فارس ارائه كند تا برنامه­ ريزان كشور با بهره ­گیری از یافته­ های علمی همایش موجبات پيشرفت و توسعه اين منطقه را بیش از پیش فراهم نمايند.

 

-- مهلت ارسال اصل مقالات 15 اسفندماه 1390 و اعلام نتایج داوری 30 اسفندماه 1390 می باشد و دریافت مقالات و ثبت نام تنها از طریق وب سایت همایش خلیج فارس امکانپذیر می باشد. مهلت ارسال مقالات تا 19 اسفندماه تمدید شد.

 

-- علاقه مندان می توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره­ هاي 66491222- 66491136  تماس حاصل نمايند.